14 June 2009

Manusia Tertinggi Di Dunia



Perarakan Hari Kebangsaan ke 50 Peringkat Daerah Langkawi yang dianjurkan oleh Pejabat Daerah Langkawi. Saya terlibat secara langsung dalam menguruskan program ini. Secara kebetulan manusia tertinggi didunia ini ada kat Langkawi dan terus saja tuan DO jemput beliau ke program ini. Saya mengambil kesempatan bergambar beramai-ramai dengan salah seorang manusia tertinggi didunia yang didatangkan khas dari Pakistan. Beliau ialah Ijaz Ahmed berumur 27 tahun dan ketinggiannya adalah 8 kaki 4 inci (256 cm) Berat pula 130 kg. According to a doctors, he is still growing. Nak tau lebih lanjut layari website ni: www.ibncc.com

asriredha
teratak kasih
alor setar

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana melayari blog saya. Komen anda pasti memberikan penambahbaikan kepada ilmu pengetahuan saya dan juga kepada paparan blog saya.